EsraAcar ben ilk doğumumda zorunlu sezaryen nedeni ile epidural istedim kendimde olup o anı yaşamak için evet hiçbirşey hissetmedim ağrı vs ama aşırı panikledigim ve titredigim için sakinleştirici yaptılar aslında kendimdeymişim ama hiç birşey hatırlamıyorum 😀😀 sonrasında bel ağrısı bıraktı bende baş ağrısı hiç olmadi başkaca bir sıkıntı yaşamadım ancak eğer sezaryen olacaksanız dikiş yerini ve dikiş tekniğini ayrıntılı konuşun bilgi alın hayırlı doğumlar...