Ozgeasya 1 kızım var adı Asya 2.ye hamileyim ve isimlerde çok kararsızım ailem her 2.side olur diyor ama ben tek isimden yanayım sizce hangisi isim kızıma uyar
Bisofiya Umay eski Türklerde bir tanrıça ismiymiş, bana sakıncalı geliyor, Azra’yı eşim kabul etseydi bende koyacaktım 🥰 sağlıkla gelsin evladınız 🤍