Kızlar herkese selam öncelikle 🥰 hemen başlıyorum dün 38+5 idim.
Pazartesi kontrolüm vardı aslında , beş gündürde 2 cm ile evdeydim. Kasılmalar dışında hiç bir şekilde sancım olmadı sadece bebeğim çok hareketliydi doğacağını biraz hissetmiştim🥹 sabah tam 05:58te hafif sızıntı gibi minnacık bisey hissedip uyandım. Tuvalete gidip iç çamaşırımı değiştirdim.
Su dedikleri şey bu kadar az olmaz heralde dedim. Sonra yatağa yattım şelale 😄 hemen dışa girdim e tabi biraz panik oldum ilk başta, doktorumu aradım hastaneye gel dedi sakince hazırlandım süslendim ve geldim🥰 ebe muayene etti açıklık hala 2 cm idi. Ama suyum aşırı geliyordu hiç durmadan. Neyse kendi doktorum geldi st 10 gibi çatı kemiğin çok basık hem zorlanırsın hemde bebek çıkarken omzu sıkışabilir ben riske atma derim ama istersen suni verip açılmana göre yol alabiliriz dedi bende denemek istedim haliyle🥲 10:17 gibi taktılar suniyi 2 saat geçti sancılarım 3 dk da 1 başladı
Ama 2 saat sonunda bile hala 2 cm di açılma hiç olmadı , su halâ şarıl şarıl gittiği için açılmayı bu kadar saT beklememiz bebek için doğru olmaz enf riski artıyor sezeryana almalıyız deyince bebeğimin sağlığını düşünerek kabul ettim 😢 veee tam 12:54 te kızıma kavuştum 😢 ne yazsam boş hiç bir kelime bu duyguyu anlatmama eşlik edemiyor mis gibi kokuyordu 🤲🏻 Allah’ıma bin şükür bir sorunumuz yok ikimizinde🤗
Sezeryanı spinal anestezi istedim belden aşagım felçli gibiydi tam 7 -8 saat sonra ayaklarımı hissedip oynatabildim. Biraz da bulantı kusmam olmuştu hem öncesinde hem ameliyat esnasında 😞 suan çok ağrım var karnımda umarım en kısa zamanda toparlarım Allahım bekleyen herkese en doğru hayırlı doğumlar nasip etsin 🐣💜🫶🏼💚🥰