Tugcekaraaaaa Leon06 yani v10 tamam güzel ama v8 le sadece arasınsa fiyat farkı var birde yanlış hatırlamıyorsam dakika olarak v10 fazla ama inan parana yazık hiç gerek yok v8 de aynı işi görüyor düşün benim evim 2 katlı bütün evi süpürdüğüm halde şarjı asla bitmiyor 2 kez komple evi süpürmeye 40 dakika yeterli oluyor o yüzden bence v8 alın
gunisigim_ 2 kedim ve bir bebekli ev olarak, araştırdım ve bugün v10 aldım. Süresi uzun, hafif, çekişi yüksek, haznesi büyük. Lazer ve dijital gösterge için +5bin vermeye değer bulmadım