Kızlar yarın eşimin iş yerine profiterol yapıcam götürmesi için. Yaklasık 75-80 adet olacak.
Evde o kadar tatlıyı koyacak kabım yok.
Aksam pastaneden ve tatlıcılardan boş tatlı kutusu istedik yani parası neyse vericez sanki yicez kutuları ama vermediler. Başka neye nasıl koyabilirim bi fikir verin lütfen.tepsi önerdim eşime pnada yanasmıyor yürüyerek gidiyor 15 dk mesefa ama elinde taşımaz o