Pinardan A life da doğum yaptım doktorumdan çok fazla memnunum fakat hastane olarak çok pişmanım. Boşu boşuna bebeğimi benden ayırdılar 8 gün..
selvi8900 yagizegemom bende inşallah lokman hekimde yapicam biz Hataydan geldik orada hastahane olmadığı için burada doğum yapicam insallah
yagizegemom selvi8900 yardımcı olabileceğim birşey varsa elimden geleni yaparım canım nerde kalıyorsunuz ?
1234567890asd yagizegemom 33+6 haftalık olduk bende hastanenin karşı tarafında oturuyorum Atatürk Mahallesi’nde siz kaç haftalık gebesiniz 🌼
1234567890asd yagizegemom çok az kalmış sizin sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inşallah Allah izin verirse kızım olacak 🌼 sizinkin cinsiyet ne acaba bide görüş gününüz ne zaman belki aynı gündür 😇
yagizegemom 1234567890asd ayy kaldı valla 🥹 sizde sağlıkla alın kucağınıza 🥰 oğluşum olacak benimde haftaya pazartesi randevum saat 4 te sizin ne zaman🐣
Zdogan yagizegemom bnde özgül hocaya yeni basladim kendi dr um gitti nasil dr aceba guzel ilgilendi ama sonrasinda cok sert davraniyo fln dediler