Selam hanımlar😊ben 36 yaşındayım ve şişman hamile kaldım 116 kg ile 2.gebeliğim ikili test zamanım yaklaşıyor ilk cocugumda yaptırmıstım hiç sorun cıkmamıstı ama şimdi yaş ve kilonun test sonuçlarını etkilediğini duydum ve cok korkuyorum ya risk olmadığı halde riskli cıkarsa diye yaşı benim gibi olup ikili test yaptıran var mı acaba hamişler😊