AyFa1608 doktorum 22mm ile hastaneye yolladi. Ayni gün hastanede ölcüm yapildi 12mm.
Yatisim gerceklesti ayni gpn ilk doz ciger gelistirici vuruldu, ertesi gün ikinci doz. Bir hafta adalat kullandim progestoron basladik. Bir hafta sonunda hep yatmama ragmen 5mm e kadar düstü. Sonraki hafta stabil kaldi diye taburcu oldum evde yatmaya devam sonra 15mm e uzadi suanda 19mm. Hala yatiyorum ama 30+2 den 34+0 a kadar dayandik bakalim her güne sükür hala yatiyorum insallah biraz daha dayaniriz