Saby06 Kizlar bu post bizim için olsun beraber bekleyelim☺️ ben 5+1 de gittim. Keseyi gördüm bebeği göremedik daha cok erken dedi doktor ve bı hafta sonraya attı ravdevuyu .
Likayolcusu Saby06 olabilir canım 8e kadar yolu var ☺️ bende 4+6 da gittiğimde kese bile görünmemişti