pinkioctober Hanımlar geçmeyen şişkinlik yaşayan var mı aranızda ne yapmam lazım? Gecenin saati barsak sancısıyla uyanıyorum
TTtutku pinkioctober gaz sancısı normal maden suyu iç ayaklarını sıcak tut az az sık sık ye acı biber de yiyebilirsin
Bestegeren Merhaba benim de karnım sanki 4-5 aylık gibi ve daha 9.haftadayız.Sizde de böyle olmuş muydu? Özellikle akşamları
TTtutku pinkioctober evet içerdeki hava boşalır ben öyle yapıyodum rahatlatıyodu bide bol yanlız kal gazı çıkar çok rahatsız ediyor çğnkü