XxXmelXxX Kızlar 38+1 oldum. Artık nefes bile zor alıyorum. Normal doğum olarak ilerliyoruz doğumu başlatmak için önerilerinize ihtiyacım var ne yaparsam bu süreci daha hızlı ilerletirim?
XxXmelXxX @Defnesa Benim yürürken sancılarım oluyor, zaman zaman da yalancı sancılar giriyor bebeğin aşağı indiğini de hissediyorum baskı yapmaya başladı ama sanki herkes doğuracak da benim içimde kalacak gibi geliyor😔