mercimek000 benımde 2 aylıkken falan başlamıştır belki sizinde olabılır ama çok kötü bişey mide bulantısı bide kolay kusabılıyorsan iyi kusunca rahatlarsın ama benim gibi öğürüp kusamıyorsan işin zor ben sürekli öğürüp kusamamıştım bu durumda çubuk kraker tüketmiştim iyi gelmişti inşallah bulantınız olmaz olursa da geçici seyler bunlar Allah dayandırıyor🥲