4 gün önce ikiliye girdik girdiğimiz gün 12+4le uyumlu çıktı ve corasprine başladık öğlen corasprin içip uyudum akşama fenalaştım ilacın yan etki yaptığını düşünerek acile gittim bebeğe bakıldı 12+2yle uyumlu çıktı hareketleri suyu iyi denildi ama bilmiyorum işte içim rahat değil -1/+1 haftaya kadar önemli olmadığını da biliyorum dün gece uyumadan önce sonuçlar çıkmış mı diye bakayım dedim papp-a 2003,00 çıkmış araştırdım 2,5 civarı olması gerektiğini gördüm iyide bu normal düz 2,5 mu yoksa 2500 kısaltılmış hali mi bilmiyorum kızlar kafam allak bullak normalde randevumuz 10 gün sonraydı kan sonucu çıktıysa grafikte çıkmıştır dedi bi kaç kişi bende o yüzden salı gününe randevu aldım salıya kadar bana rahat yok belli oldu