Merhaba kızlar. Dün akşam saatlerinde idrar kaçırıyomuşum gibi bi hisle tuvalete koştum. Yetişene kadar akan sıvıya engel olamadım. Şeffaf renkte ve su gibiydi. İç çamaşırım ıslanacak kadar bi su geldi. Aralıklarla 3 defa daha olunca endişelenip doktora geldim. 38+5 günlüğüm. Muayene etti turnusol ped koymamı söyledi ve takip için bu gece yatış verdi. Hangi renk olursa amniyon sıvısı oluyor konu hakkında bilgisi olan var mı ? Paylaşır mısınız