edaizmm Şuan aşılama sürecindeyim. Geçen ay yüksek doz iğne ile fazla yumurta olduğu için iptal etmiştik. O yüzden düşük dozla başlandı bikaç kez kontrole gttim. Yarın muhtemelen son kontrolüm, günü belirler diye düşünüyorum. Çok heyecanlı ve endişeliyim.
edaizmm Teslimenursevil aşılama i Teslimenursevil aşılama işlemi için gün yumurtalar belli büyüklüğe gelince belirleniyor. Çatlatma iğnesi yapılıp söylenen günde işlem yapılıyor.
Gulsen701415 Bende bu surecteyim igne ledim 4 gun kendimi kontroller sonucunda yumurtamin boyutu tamamlanmis gece catlama ignesini vuracagim 1 gun yatacakmisim cumartesi de asilama olacak bende cok heyecanlandim beklemedeyim.
edaizmm Gulsen701415 benim geçen ay çok sayıda ve hızlı büyüdüğü için iptal olmuştu. O yüzden şimdide düşük dozda başlandığı için bu defada büyümesi gecikti malesef🙎🏻♀️
Gulsen701415 edaizmm benim doz 100 ile baslandi 3 kere 100 yaptim 2 kerede 150 yapildi istenen oldu birazdan catlama ignesini yapacagim cumartesi de asilama olacak inşallah seninde toparlanir dogru dr ve dogru dozla
Gulsen701415 Evet ilk deneme dr iyi dedi sonuclar sprem testi hersey iyi dedi bakalim nasip ne olacak