Seda06891 Corasprin ve Oksapar kullanıyorum yan etkilerini okudum ve çok korktum bugünde burnum kanadı yaşayan varmı bu durumu
2_evlatyolda Seda06891 bende kullanıyorum hep burnum da kan oluyor ondan mıymıs ki bilmiyorum hormonlardan kaynaklıdır die düşünmüştüm bende de oluyor
minikmucizemmmmmm Seda06891 24 haftalığım. 22 ye kadar coraspin ve oksapar kullanıyordum. 22de coraspini bıraktırdı doktorum. Burnum kanamaya başlamıştı. Onu bırakınca kanamadı maşallah diyim. Şu an sadece oksapar kullanıyorum
2_evlatyolda Seda06891 4 aydır biz kullanıyoruz sorun yok burnumda kan olusuyor hep ama ilaçdan mı Die bilemedim. 🌼 bebegime bişey olcagına razıyım burundaki kana sorcam ama doktoruma bu neyin yan etkisi die hiç araştırmamıştım
minikmucizemmmmmm Seda06891 amin, bende tüp bebek ile hamile kaldım. Kaybım pıhtılaşma vs yok ama önlem amaçlı sanırım 37 haftaya kadar devam 🙇🏼♀️