Hamileliğim boyunca en ufak bir sıkıntım olmadı. Ne bir mide bulantısı ne bir sancı ne bir kanama… O kadar sorunsuz ve güzel ilerliyordu ki ta ki 02.03 tarihine kadar. 01.03.2023 de 36+2.haftada muayeneye gittik. Her şey normaldi, 2800 kg olmuştu. Doktorumuz haftaya çatı muayenesi yapacağını söyledi. 02.03.2023 tarihinde işe gitmek için sabah kalktım ve kanamam olduğunu gördüm. Nişanın sümüksü olduğunu bildiğim için bu kanamanın nişan olmadığına karar verdim. Çünkü taze adet kanaması şeklindeydi. Hemen eşimi de kaldırıp hastaneye gittik. Önce nst çekildi sonra doktorun yanına girdik. Kanamanın vajinadan mı yoksa rahimden mi geldiğine bakmamız lazım dedi ve beni çatala aldı. Doktor bakar bakmaz yatış veriyorum dedi. Bugün yatış yarın doğum mu dedim, hayır bekleyemeyiz bugün doğum dedi. 1 hafta sonra izne çıkınca yapıcam diye çantayı hazırlamamıştım o yüzden eşimi eve bir şeyler almaya yolladım. O gelene kadar beni hazırladılar. 10.30 gibi beni götürmeye geldiler. Spinal iğnem yapıldı ve her şey başladı. Her şey güzel gidiyordu. 11.08 de kızım doğmuştu, doktorum aynı bana benzediğini söyleyip göstermişti. Ondan sonra ben de ciddi bir baş ağrısı ve bulanık görme başladığını söyledim. Hayatım boyunca 12 nin üstüne çıkmayan tansiyonum 17 olmuş. Hemen ilaçlarla müdahale edildi. 14 e düşünce beni odama götürmek üzere çıkardılar. Asansörde giderken çift görmeye başladım ve asansörden çıktığımı hatırlamıyorum. Meğer bilincimi kaybetmiş, solunum yapamaz olmuşum. Eşim beni asansörde beklerken baygın, mosmor ve solunum ve desteğiyle görmüş. Saatler sonra kendime geldiğimde beni MR a götürdüler. Ve beyin kanaması geçirdiğim görüldü. Sonra başka bir hastaneye sevk edildim ve yoğun bakıma alındım. BT çekildi ve önceki MR a da bakılarak anjiyo yapılmasına karar verildi. Anjiyodan sonra EEG çekildi. Nörolog anevrizmadan korktuklarını ama raporlara göre anevrizma olmadığını ince bir toplardamar kanaması olduğunu 1 ay sonra tekrar anjiyo yapılacağını söyledi. 2 gün yoğun bakımda kaldıktan sonra doğum yaptığım hastaneye döndüm. 2 gündür bebeğime annem ve hemşireler bakmıştı. Doğum doktorum sabah geldiğinde iyi ki acil doğum kararı almışız dedi. Plasenta ayrılması olmuş. Sonraki güne bile bıraksak bebek açısından çok sıkıntı olacakmış dedi. Şimdi şükürler olsun ki ikimiz de iyiyiz. Bugün taburcu edildik ve evimize geldik. Ne olursa olsun kanama, hareketsizlik gibi durumlarda vakit kaybetmeden hastaneye gidin. İnşallah kimse bizim yaşadıklarımızı yaşamaz🙏