Ebrarkubra ebrutrn 14+1 haftalık hamileyim İlk günler tutup deneyeceğim dayanabilirsem tutacagim. insaallah tutabilirim (İlk gebeligimde 2 saat birsey yiyip içmesem tansiyonum şekerim oynuyordu tutamadim)
Pnr_KMRC1 ebrutrn 14+1 haftalık hamileyim bende tansiyonum sürekli düşük bu sebeple tutamıcam gibi denemeye bile korkuyorum 2 saat bişey yemesem çok kötü oluyorum 😔
Nazli-61 ebrutrn 34+5 haftalığım sanırım tutmayacağım çünkü son zamanlara geliyor zorlanırım gibi hissediyorum 🙇🏻♀️ sonradan tutacağım
Rabiaturgut4445 ebrutrn ben bi haftaya dogurcam o yüzden tutmıcam çünkü lohusa Olcam sizde hamileyseniz tutmayın bebeginşz daha önemli herseyden ilerde tutulur insallah
pinkioctober Ben tutmayı denerim diye düşünüyorum ama 2-3 saat bişey yemeyince bile halsiz düşüyorum zorlanıyorum🥺 Allah korusun şekerim falan düşse bebeğe kan akışı da tehlikeye girebilir. Tutmicam galiba ben de 14. haftadayım şu an
ebrutrn pinkioctober hepinizde 14 haftalıkmişsıniz maşallah 😊 bende çok kararsızım yapabilir miyim bide bebek gelişme aşamasında çok kararsızım
Busel ebrutrn tutamayacagim malasef hem iğne vs vuruluyorum hemde son aylara girdik zor olur büyük ihtimal🥲
aylince23 Bende 16 haftalık ama tutamıcam bişey yemezsem midem bulanıyo tansiyonum düşüyo denemeye bile cesaretim yok
Fik ebrutrn maşallah kuzum bende tutup tutmama arasındayım vicdan savaşı veriyorum resmen 🥺 tutmazsam içim rahat etmez tutsam nasıl olur bilemedim 13+5 haftalığım bebek etkilensin istemem kan değerlerim de düşük çıktı biraz 🙄
Ozoooo 20 haftalık benimde tutmayacağım hem acıkınca bulantım oluyor hemde hemen şeker tansiyon düşüyor şu halde bile o yüzden denermiyim bilmiyorum
Sulezeynep ebrutrn şuan 27haftalugim bi sorun cikmazsa tutacağım InsaAlla h alışır bünye oruç şifadır insaAllah ona gore iftardan sonra yeriz.iceriz bi ay gelip geçer sonra tutmak kendi adıma söyleyeyim daha zor
ebrutrn Sulezeynep banada sonradan tutmak zor geliyor ama tutamayacakmışım gibi hissediyorum nedense bende
Simay13 26 haftalık. Tutamam. Sabah aç karnına troid kan hapları günde iki kere. Damla diğer haplar. Birde kan sekerim düşüyor. 1.5 saatte bir atistiriyorum.
ebrutrn Simay13 benimde tiroid ilacım kan ilacım omega 3 ilacım demir hapı vs var bunları içtiğim için tutamayacak düşüncesindeyim
Tgcccc ebrutrn tutmayacağım değil tutamayacağım maalesef 21 haftalık gebeyim ilk günden beri aç duramıyorum. Mesela sabah kalkıyorum ilacımı içiyorum hemen 1 saat aç kalırsam midem bulanmaya başlıyor tansiyonum düşüyor anlıyorum yani o yüzden tutamayacağım çok üzgünüm