Fatma-dmr 14+4 üm sabah çok şiddetli kaşık ağrısı ile uyandım hemen acile gittim idrar tahlili yaptılar enfeksiyon olabilir diye daha sonucu göstermeye bile gidemedim akşam üstü de pembe kan akıntı geldi normal midir tekrar doktora gitmem gerekir mi acaba
Fatma-dmr Hrdl bu sabah gitmiştim tekrar mı gitsem acaba sık sık da ultrason girmek istemiyorum ama insan korkuyor içinde hep bir endişe kalıyor vajinal muayene yaptılar acaba indan da kaynaklı olabilir mi diye düşünüyorum fakat karın kasık ağrım da var of kafamda bin tane soru
Hrdl Fatma-dmr soruların tek cevabını doktor verir canım ancak git bi görün kafana takılmasın için rahatlar en azından
Fatma-dmr Hrdl onu pembe akıntı için söylemiştim acaba ondan olabilir mi diye fakat muayene de sabah olmuştum