Sevilmom Selam kızlar 4+4 deyim daha çok başında gebelik ama saç dökülmesi başladı bende Sizde gebelik başında yaşadınız mı böyle bişi? Ben doğumdan sonra saç dökülmesi oluyor diye biliyodum 😏
Agg0207 Sevilmom ilk hamileligimde saçlarım gurlesmisti şimdi beş haftadayim dökülme var hiç anlamadım
motherisbackk Sevilmom ben yaşadım ilk 3 ay dedim ki kel kalıcam avuç avuç döküldü her yeri açıldı ciddi anlamda ama sonra geçti şimdi duşta bile dökülmüyor tararken de dökülmüyor 30. Haftadayım hala dökülme yok
Kucukpanda90 Sevilmom benimde baslarda öyle avuç avuç dokulurdu. 20. Haftalarda azaldı şuan tek tel bile dokulmuyor gürleşti çok güzel uzadı keske hep böyle kalsa. Dogumdan snra yine avuç avuç dökülücek 🤦♀️
Pnr_KMRC1 Sevilmom evet canım Multivitamin ve demir hapına geçtim onların etki ettiğini düşünüyorum çünkü ilk haftalar sadece folikasit kullanıyoruz sonrasında kullanılan vitaminler saç dökülmesi ve uzamasınada etkili bence☺️🌸
Sevilmom Sibelcym ahh bu hormonlar 🌸neyse sonu güzel evlatlarımıza kavuşmak olsun da herşeye tevekkül 🤲🏻
Sevilmom Pnr_KMRC1 aaa bunu not alıyorum hemen ilk kontrolde sorayım doktoruma bana da versin o zman 🌸 çok teşekkürler bilgi için 🌸
Pnr_KMRC1 Sevilmom rica ederim ama 12 haftadan sonra veriliyor 12 haftaya kadar sadece folikasit kullanılıyor
Ebrarkubra Sevilmom 14 haftalık hamileyim hem cok dökülüyor hem de kepek oldu, ne yapacağımı şaşırdım. Gidip kestirmeyi dusunuyorm ben de 😒
Sevilmom Ebrarkubra saç için kullanılan sprey tarzı biotin ya da keratin gibi ürünler denediniz mi peki Onlar etki ediyo mu acaba dökülmeye ?