Anneadaylari34 Kizlar 32 haftalik oldum normalde bebegin hareketlerini gayet gün boyunca hissediyorum bugün hiç hissetmedim sayılır akşam oldu yine ayni korkuyorum aynı durumu yasayan varmi ? Normalde akşam pek aktif ama bugün öyle değildi
Elftksv Anneadaylari34 tatlı bişeyler ye ardından su iç karanlık bir odada elini karnına koyup sol tarafına yat bir saat bekle hareket olmazsa hemen doktora git
Emisse Anneadaylari34 kuzum bende 32.haftadayım bazen çok sakin oluyor bazen çok hareketli oluyor günü gününü tutmayabiliyor hareketini hiç mi hissetmiyorsun?Yoksa az mı hissediyorsun?
Anneadaylari34 Emisse yani bugün gün içinde 2 kere hissettim sadece akşam daha çok hissediyorum normalde ama bugün hic akşam hissetmedim
Emisse Anneadaylari34 yukardaki arkadaşımın dediği gibi yap sola yat bir saat bekle hiç hissetmezsen bir görün kuzu
Kurtiremmm [https://mutluresim.com/images/2023/03/05/WOiNi.jpg] 26 haftalığız uygulamada denk geldim bu yazıya umarım faydası olur 🥰