Merhaba Hanımlar
Öncelikle bu süreci yaşayan herkesin Allah yardımcısı olsun
Ben 19.haftadayım bugüne kadar doktorum bebek için hep iyi dedi ikili tarama testide yaptık oda iyi çıktı fakat 3.lü test öncesinde kan testi yapılması gerektiğini söyledi bunun sonuncunda da riskli çıktı down sendromu olabilme ihtimalinden dolayı genetik testi istedi bizde bu korku ile hemen yaptık 10 günde çıkacak
Bu süreci yaşayan var mı, kan testinin yanlıs çıkma ihtimali olabilir mi veya yanıltıcı olur mu