Bi kere iyileştim tam 15 gün sürdü full öksürükle birlikte günde 1 2 saat ancak uyuyabiliyodum antibiyotik kullandım geçti. Simdi üstünden 3 hafta geçti eşimden bulaştı bu sefer de tekrar ilaç kullanmak istemiyorum 29 haftalık hamileyim böyle bisey yaşayan var mı ne önerirsiniz