Meray29 benm iki gebeliğimde de hassasiyet falan olmadı şuan 31. Haftadayim normal yumuşaklıkta sertlik vs yok hassaslık ağrı da yok ilkinde de de olmamıştı ama 2 sene emzirdim Allah’a şükür. Yani kişiden kişiye değişebilir belki hiç hassasiyet olmayacak