Beyaz42 Kızlar kasık ağrıları normalde hamileliğin her dönemi olabilir diyor internette ama bu hafta özellikle sık sık ağrımaya başladı. Sık sık olması kötü birşeye işaret olabilir mi acaba?
papatyaseveranne Beyaz42 canım bende 17 haftadayım. 16dan beri çok karnım ağrıyor. Rahim yukarı çıktığı büyüdüğü için diyorlar.
dmtturan Beyaz42 Benim 20 ye kadar nerdeyse hep kasık ağrım vardı büyüdükçe yukarı çıktığı için rahatladım rahim büyüdüğü için öyle oluyor. Enfeksiyonunuz yoksa sebebi genelde bu.
Beyaz42 Yeşekkut papatyaseveranne teşekkür ederim rahatladım baya ilk gebeliğim olunca çok pimpirikleniyorum sanırım😅
Beyaz42 derya61_ uyuşma değil de daha çok yanma oluyor gece kalkıp soğuk suyla ellerimi ayaklarımı yıkıyorum 😅
Tugce3561 derya61_ ben bir kere yaşadım bunu sol elim uyuştu önce sonra yüzümde uyuşma oldu gebelikle alakası varmı bilmiyorum ama korkmuştum baya felç geçiriyorum sandım
derya61_ Tugce3561 bana gece vurdu aynısını düşündüm omuzdan aşağıya uyuştu 2 gündür yeni kendime geliyorum