Kızlar geçen hafta 38 haftamda 3837 Gr kilosu vardı bebeğimin salı günü kontrolüm var 39+1 oluyorum doktorum nornal doğum istediğimi biliyodu ama hiç bişey demiyor henüz çatı muayenesi de yapmadı sadece bişey çapın sınırda dedi. Şimdi kontrolde yine bişey demezse sezeryan isticem artık zorlanmaya başladım zaten 4 kilo dogum zor diye biliyorum ama doğrumu bilmiyorum