Tinkipinki Ben 14+5 . Kontrolüm 16. Haftada bende şurda durayım 😊 16 en net hafta diyorlar o yüzden tüm heyecanıma rağmen şuan gitmiyorum
Deryaa00 Zuzumuz banada 13de kız dendi ama çıkıntı da var dendi ikilemde kaldı ama bende erkek hissediyorum benve birsz daha zaman geçmeli kesinleşmesi için
Busece06 Zuzumuz banada 12 de kız dedi bekliyom değişiyomuş eğer buraya post açmasaydım şu an yavruma pembe birsürü şey almıştım 😅
symabskrt İkiz gebeyim 12.haftada kızımı öğrendim gösterdi direk 🤭 diğerini oğlana benziyor ama yanilabiliyoruz dedi sonra 14.haftada oda kız dedi bebeğin pozisyonuna bağlı birazda ama kesin olarak 16.haftalarda belli oluyor