senaacik Busrasariogluuu8 14 haftalığım bende de var annem benim de olmuştu diyor ama doktora sormadım ben de🤷🏻♀️
Nesedmrer Busrasariogluuu8 şey normal değil o enfeksiyon yani benim öyleydi doktor idrar testimde baya bi enfeksiyon olduğunu söyledi ve toz gibi bir ilaç verdi bir paket zaten gece yatmadan onu içiyorsun bide fitil verdi 4 kullandım geçti korkulacak bişey yok ama sen doktoruna danış yine de
Sena00 Busrasariogluuu8 enfeksiyon canım yeşil yada sarıya dönükse doktoruna söyle ilaç verecektir yada fitil ihmal etme bol bol su iç
Crescent96 Haftadayım valla benimde bitmek bilmiyor kaç kez fitil kullandım, bitkirl yağlar kullandım ama geçmiyor..
Nesedmrer Crescent96 yani bitkisel yağ kullanma bence çünkü tabi sen daha iyi bilirsin ama sağlıkli olmadığını çoğu kez duydum ve okudum fitil ve doktorum toz gibi bi ilaç vermişti 4 günde geçti
Crescent96 Nesedmrer onuda kullandım toz ilacı yine geçmedi benim kullandiği yağ nioli yağı çamaşıra 1 damla damlatiyorsun gunluk doktorum sakınca görmedi kullanabilirsin dedi
Nesedmrer Crescent96 o zaman bişey diyemem ben sadece öyle okumuştum 😊 ama sen yinede tekrar tekrar önlemini al tekrar doktoruna danış
Nesedmrer Crescent96 çünkü enfeksiyonun çoğu genital bölgeyi farklı sabunlarla yıkayınca veya çeşitli kokular kullanılinca oluşuyormuş daha doğrusu dediğim gibi öyle okumuştum
semanur0456 Bende de vardı fitil verdi doktor gecti koku ama akıntı bitmiyor normalmiş kokulu olması sıkıntı diye biliyorum. Doktoruna sor mutlaka 🙏🏼