Gulnur_0606 Kızlar 7 haftamdayım normalin biraz üsttünde guatr çıktı sizde nasıl oldu sizde de çıktımı çok tedirginim napcam
minnakkurabiyelerim Gulnur_0606 levotiron veya euthrox başlanıyor. Düzenli kan kontrolü ile ilacın dozu ayarlanıyor. Sabah ac olarak düzenli ilac kullanıyorsun. Özenli olursan sorun olmaz gebelik tiroid hastalıklarını tetikleyebiliyor tedaviye uyum saglarsan sağlıcakla doğumunu yaparsın geçmiş olsun 😇
Gulnur_0606 Yazgul02 Canım hastaneye ilk gebelik için gittiğinde kanla idrar alıyorlar orda belli oluyor
Cigdemevsen Benimde gebelik öncesi yüksekti sonra normale döndü. Hamileliğin başinda değerlerim nornal olsada ilaç başladi doktorum 19 haftalık hamileyim ilaca devam ediyorum.