alyabebek23 Aynı durum bendede var 39+0 haftalık olduk gün sancılarım başladı ams gelen giden yok artık sabırsızlanıyorum gelse diye dört gözle bekliyorum 😂
Banu04 39 deyim ses yok hafif sançilar geliyor bazan korkuyorum çoçuğa bişeymi öldu diye eşim surekli işta ve beni dişsri çiksrtmiyor hastaneye bile gidamiyorum çoçuğim çok hereketsiz rahat uykuçi bebek
SaHil_Hayat iremuziii az kaldı az 😂😂😂 çok güzel edecek senin gene bişey kalmamış ben ne edeyim daha 27. Hafta dayım 🤦♂️🤦♂️ ölcem