Mrvozkts Haftadayız doktor coraspin kullanmamı önerdi kan pıhtılaşması için kullananız var mı nedir durumlarınız
NeseY Mrvozkts bende 11. Haftadan beri kullanıyorum canim ikili testte tansiyon ile ilgili problem öngördü doktorum gelişim geriliği yaşamamak için başlamıştı 35 e kadar devam edeceğim
Zeynepozcan Mrvozkts kullanıyorum 12. Haftamdayım ilk içtiğimde yan etki yaptığını düşündüm çünkü ateş basması baş ağrısı baş dönmesi ışığa karşı duyarlılık gözlerimde sızı oldu acile gittim bebeğe bakıldı normal denildi idrar tahlili yapıldı temiz çıktı o günden beri yarım sabah yarım akşam içiyorum
rose_gold_26 Mrvozkts Gebeliğimin başından beri kullanıyorum 22 haftalığız doğuma kadar kullanıcam, oksapar la birlikte. Kan pıhtılaşması var.
Zeynepozcan Zeynepozcan bebeğe giden bir kanalda kan akımında biraz yavaşlama varmış 36. Haftaya kadar kullan dedi
Elifberenzeynep Bende hamile kaldığımdan beri kullanıyorum. İlk gebeligimde tansiyon yukselmesinden dolayi erken dogum yaptığım icin, gebe kaldigimda coraspin basliyorum doguma kadar
Mrvozkts Elifberenzeynep ilk gebeliğimde de 8 haftadan sonra kalbi durmuştu şimdi çok şükür ikinci gebeliğimde ikili tarama da coraspin kullanmamı söyledi bende yaşayan var mı merak ettim teşekkür ederim. Rabbim sağlıkla buradaki bütün annelerin evlatlarını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hep beraber 🙏🏻💞
Elifberenzeynep Mrvozkts amiin canim insallah. Bundan sonra gebe kaldığını anladığında direk başla coraspine. Elhamdülillah 2. Gebeligimi o sekilde sorunsuz gecirdim🥰🥰
Derya5434 Elifberenzeynep merhaba canım coraspin yanında iğne de kullandın mı kaç hastalıkken bıraktın aspirini .. bir de çocuğa bir zararı oldu mu
Elifberenzeynep Derya5434 iğne kullanmadim sadece coraspin kullandim doğuma kadar. Bu gebeligimdede ayni sekilde doguma kadar kullanicam doktorum birak diyene kadar
busetekerr Mrvozkts 22+4 haftalık hamileyim ben coroaspirin ve enox 4000 iğne kullanıyorum hamileliğimi öğrendiğim günden beri bende kan pıhtılaşma ve hipertansiyon var 1 ölü doğum ve 2 düşüğüm var o yüzden kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım çok şükür hamileliğim de sorunsuz ilerliyor şuan 🙏🏻
butterfly35 Mrvozkts detaylı ultrason da rahme giden damarlarda direnç artışı görüldü 19.haftadan beri coraspin kullanıyorum 26.haftadayım. Doktorum 36-37. Haftaya kadar kullanmamı istedi.