Bizim burada hastanemiz çok kısıtlı (Küçükkuyu da oturuyorum en yakın hastane yarım saat) özelde sırf para amacı güdüyorlar ben öyle hissettim zaten gidenlerin çoğu son dakikada sezaryene alındığını söyledi her ay muayene ücreti yine verilir de doktora ayrı doğuma ayrı dünya para istiyorlar, hem maddi hem manevi olarak içime sinmedi biraz daha uzaktaki araştırma hastanesine başladım.. devlet ama hem ilgili hem de uzun uzun inceliyorlar. İstanbul Ankara Konya kadar büyük şehir değil diye belki de , çok hastası da olmuyor çok beklemiyorum gittiğimde de uzun uzun anlatıyor doktorum.. Doğuma da araştırmaya gideceğim inşallah