Ben şükür bıraktım bırakma sebebim de görümcemin çocuklarını gormemdi 8 ay önce doğum yaptı ve sigara kullanıyordu. Maalesef çocuğunun bağışıklığı çok düşük sürekli hasta alıyor açıkçası banada bu korku bıraktırdı arada canım istiyor ama tutuyorum bı şekilde kendimi inşallah bırakabilirsiniz ☺️