Geçmiş olsun. Bende 37. Haftamdym ve maalesef idrar yolu enfeksiyonu oldum. Tit testi yapıldı lökosit tavan yapmış hemen antibiyotik başlamalıyız dedi dr um. Hamileleri için uygun ilaçlar var. Bu enfeksiyon böbreğe de hasar verebildiği için dr kontrolünde ilaç alınması daha faydalı. Çok geçmiş olsun.