Hatice5461 mercimek000 öncelikle sağlıkla gelsin inşallah yavrularımız 🤲bende 10+3 üm Nub teorisine göre usg kız a benziyor 🥰
mercimek000 Hatice5461 benimki mi kıza benziyor sizin ki mi🙈🙈aynı haftaymisiz☺️ Saglikla gelsin bebisiniz🌼
Hatice5461 mercimek000 seninki kıza benziyor 🧐 tabi benimkine bakınca benimki de kıza benziyor 😅çünkü 2. Hamileliğim 1 oğlum var kız istediğim için herşeyi kız da görüyor olabilirim 🤣
mercimek000 Hatice5461 hahahah😂 ben görmeden tahmin edeyim sizinkini.. kız ozaman😂😂🙈 şaka bir yana.Gönlünüzce saglıkla gelsin insallah🥰❤️😘
Hatice5461 mercimek000 Ah ah Amin 🥰🤲öncelik sağlık inşallah tüm anne babalar Sağlkla alır kucağına bebeciklerini 🙏❤️