11 haftalıkken bende mutfak dolabı silmiştim normalde gün içerisinde mutlaka yatıyorum o gün yatmamştm dolap sildim çok yorulmuştum ertesi gün benimde kan şeklinde olmasa da kahverengi bi şekilde lekelenmem olmuştu asla beklemeden hastaneye gittim kan idrar verdim alttan baktılar hemen şükür ki bi terslik çıkmadı durumu bahsettim yorgunluktan da olur demişti doktor ne olur ne olmaz mutlaka doktora git inşallah bir şey olmaz sağlıcakla kucağına al inşallah