Bende Kasım 2021 de aynı durumu yaşadım 4 haftalıkken öğrendim 6.haftada spontan düşüğüm oldu .Durumu kabullenmem çok zor oldu çünkü hiçbir sebep yoktu kendimce ama şu an beni takip eden doktorum gelişimsel bir sıkıntısı olabileceğini ve sağlıklı olmayacağı için kendisi veda etmeyi tercih etmis diyerek bana durumu kabullendirdi.Bebeğimiz olmasını dilerken en başta sağlık dileriz ,bazen dileğimiz gerçek olur kimi zaman sonu bizim için acı olsa da … Hakkında hayırlısı olsun her şey gönlünce olsun …🌺