Mercimekin-annesi44 Sevgili anneler anne adayları ben ikinci gebeliğim ama ilk çocuğum da pompalı süt sağma makinesi kullandım oldukça zor olmuştu bunda elektrikli almayı düşünüyorum ama sizce hangi marka daha iyi ve kullanışlı lansinoh mu yoksa avent mi
minnosbirkiz Mercimekin-annesi44 lansinohun çift pompalı sağım cihazları çok güzel tavsiye ederim, vakittende aşırı tasarruf ediyor insan ☺️
goker16 Mercimekin-annesi44 Bnde pompalı düşünüyordum neden tercıh etmiyorsunuz ilk gebeliğim tam bilmiyorum farklar nelerdir
Mercimekin-annesi44 goker16 benim sinir sıkışması olduğu için sıkma yapamıyorum ellerim hemen uyuşuyor çok aşırı zorlandım ama güzel oluyordu ben yapamıyordum sadece
Edafmo Mercimekin-annesi44 evet çekim gücü yeterli zaten ayarlanabiliyor gücü aynı zamanda, 1 ay oldu kullanıyorum performansında bi düşüklük de olmadı
minnosbirkiz Mercimekin-annesi44 evet düşükten yükseğe doğru hız modu var, çekim şekli felan ayarlanıyor, bebek emmesi şeklinde, titreşimli aralıklarla çekim felan yapıyor
Mercimekin-annesi44 Fadimehizz benim ilk oğlum da 28 temmuzda doğmuştu Buda haziran 20 görünüyor Allah hayırla sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 💕❤️