uzlet
İnsAllah canim,Hepimiz sağlikla kavusalim 🥰🤲🏻
Her keste farkli oliyor o canim,1 defaya fazla gelenide oluyor ben ne kadar geldiğine bakmak için her defasinda pedi değişiyordum.her defasinda az miktarda oluyordu..Az az 1 sabahdan geçe saat 4 de kadar surdu,ne oldugunu bilmiyodum diye kontrol ediyordum sık sık.Sabah kalkdiğimda kesilmişdi.Yani her keste farkli bir defa olub kesilen.Veya benimki gibi az az 1-2 gun ola bilir.