Babyykmz benim 1 haftadır ağzımın tadı yoktu ama işte anlayamadım sabahları canım bir şey istememeye başladı sonra bi baktım midem bulanıyor sonra yemeden içmeden kesildim yani 6 haftalıkken başladı mide bulantılarım bugün 7+2yiz ama gel gör nasıl 🤦♀️ mutfağa giremiyorum yemek aslaaa yapamıyorum ve en önemlisi beslenemiyorum sadece çubuk krakerle günü kapatmaya çalışıyorum böyle giderse hastanede yatışım verilcek diye düşünüyorum çünkü dayanamıyorum açlığa bir şey canım çekiyor ama asla yiyemiyorum lokmalar boğazımda diziliyor kusmanın tadı boğazımdan gitmiyor ya en kötüsü o bir şey yiyorum o tad iğrenç gerçekten