Rabia04_09 Yaklaşık 3 saattir mide krambım var neden gird nasıl oldu anlamadım. Hem nefesini kesiyor hem hareket ettikçe daha çok ağrıyor. Doktorum gaviscon kullan dedi. Bu durumda bu ilacı kullanıp faydasını göre oldu mu
Sila66 Rabia04_09 doktorunuz dedidiyse kullanın etkisini görürsün doktor tavsiyesi sonuçta çekme boşa ağrı ❤️
Rabia04_09 Sila66 Eşim almaya gitti ilacı ama genelde mide yanması olanların kullandığını duymuştum o yüzden sormak istedim özellikle kramp girmesine hemen etkisi var mı diye