Aselhumaninannesi ebruu34 rica ederim geçmiş olsun tekrardan malesef çok kötü salgın var Allah biz hamilelerin yardımcısı olsun bizlerin çok kısıtlı malesef ilaçları
Nurcangulpideci @Hilalttk16 @ebruu34 hamilelikte her türlü enfeksiyon için antibiyotik kullanılıyor. Ben de kullandım boğaz enfeksiyonu için. Augmentin 1000 lik bitirdim 1 kutu. Gebelerin kullanabileceği b grubu olan antibiyotikler bunlar. Doktorunuza güvenin. Evham yapmayın. Sonuçta gebe olduğunuzu bilerek veriyorlar. Takipliyseniz kendi doktorunuza da danışın.
Aselhumaninannesi ebruu34 amin amin o sıkıntı bende de var üstüne eşimde yakalandi onun nazinida ayrı bir çekiyorum epey ağır geldi 😂 bu hastalık bana
Zeybsrn81_ Aselhumaninannesi evet prilam benimkide çok teşekkür ederim içim rahatladı bayağ kullanan varmış yanma içinde gaviscon verdi onu daha kullanmadım yine tereddütten
Binnur-cam ebruu34 24 25 haftamdı sanırım bir grip oldum ses komple gitti serumsuz antibiyotiksiz kendime gelmem mümkün değildi doktoruma gittim önce o dahiliyeye yönlendirdi yazdığı reçeteyi gösterdim kullan dedi kullandım 2 haftada anca toparlandım .. Biz gebelere verilen bütün ilaç hamilelikte doktor onayıyla kullanabileceğimiz şeyler korkma canım içmezsen geçmezse sıkıntı.. Çok geçmiş olsun
nurgul278 Bende şu anda ağır grip geçiyorum kandaki enfeksiyonum artmış ateşim 38 den aşağı düşmüyor parol bile etki etmiyor artık kadın doğumcu paroldan başka birsey veremeyiz dedi maalesef gebelikte ilaç kullanılmıyor çok fazla kendimde hemşireyim
Tkckvci ebruu34 bebeğim 11 haftalıkken bende ateş kusma ishal ve gribal enfeksiyon yaşadım. Bende antibiyotik kullandım. Doktorumda kullanabileceğimi söyledi. Enfeksiyon ve ateş bebek için çok tehlikeli. Hamilelikte B grubu olarak adlandırılan antibiyotikler kullanılabiliyor. Korkma. Yine de doktoruna sorabilirsin geçmiş olsun
Hilalttk16 Aselhumaninannesi yakın arkadaşımda tanık oldum çünkü. Her doktor bir olmayabilir ama benim gördüğüm bu şekildeydi
Aselhumaninannesi Hilalttk16 belki ona denk gelmiştir dediğiniz gibi çünkü ben hamile halimle belki kaç defa farklı acile gittiysem biri bile ilaç yazmadı biri sadece yazdı oda göğüs doktoruna sordu çünkü pratisyen hekim zaten orda eğitim görüyor bir nevi aslında o yüzden çok fazla cesaret edip yazamıyor
Hilalttk16 Aselhumaninannesi evet insan endişeleniyor söz konusu bebişler olunca 😌 kendi doktorumdan başka kimseye güvenim kalmıyor 😅😅
Aselhumaninannesi Hilalttk16 ben artık yalvarmistim biri bana ilaç yazsın diye 🤭 oksurmekten ölüyordum resmen hiç unutmuyorum bir dahiliyeciye gittim sözde dedilerki çok iyi kan vs yaptık antibiyotik yazdı o kadar kendinden emin degildiki isterseniz araştırıp için dedi 😂