senaunuvar Sema5844 1 maksimum 1 buçuk yaşına kadarmış ebebekteki çalışan öyle demişti hemen hemen hepsi öyleymiş sonra arabanın kendisi ve oto koltukları
mersos Yarın tam 7 aylık olacağız kullanıyoruz ama kalın giyince emniyet kemeri kapanmıyo. 13 kg diyolar ama o kadar değil emin olabilirsin yani kışın montla felan çok zor bide tombik yada iri bebek olursa sıkıntı o yüzden oto koltuk da aldık