Kızlar doğum haziran sonu temmuz başı olucak inşallah
Alışverişe basladım, sadece kısa kol uzun kol ve 0-3 mü 3-6 mı kafam cok karısıyor.
3-6 ay ınce tulumlar uzun kol zıbın aldım bır kac tane
0-3 ne kadar almalıyım uzun öu kısa mı bilemedim(((
Hazir listesi olan varsa paylasa biilir mi