Selam hanımlar 2 hafta önce bebek yapma girişiminde bulunduk. Adetime 1 hafta kalmıştı şu an 2 hafta geçti hala adet olmadım sizce test yapmalı mıyım. Son birkaç gündür kasıklarım ağrıyor acaba adet mi olacağım yoksa gebe miyim? Hamilelik belirtileri nelerdir deneyimlerinizi yazar misiniz 💞💞💞