Cananpekfe Merhaba kızlar, 10+3 olduk. Cinsiyet tahminleriniz neler anlayan anneler tahmin edin lütfen 🙏🏻 🙂
babyasyanil D-ince kıza benzettim benimkide böyle durmuştu ilk önce doktorum kız gibi ama 16. Haftada belli olur demişti :)
babyasyanil D-ince bende de çıkıntı gibi bişi gördü ama kordonu önüne gelmis dedi kızlar sonradan belli ediyor kendini ❤️❤️
Cananpekfe Bende 15 gün sonra yani ikili tarama yapıcam, orda kemik yapısına göre belli oluyormuş, Alışveriş yapmadım pek anlamadığım için . Sol yumurtadan döllenme olmuş , ekşi tuzla daha çok canım çekiyor diye de kıza yordum .
Zeyzey055 Cananpekfe benimde sol tarafta kesem ama oğlumda da soldaydi kiz dedi doktor sonra oğlan çıktı 🤭🤭 9 haftaligim suan merak ediyorum ama cin takvimine göre baktım gene erkek.cikti ilkinde de tutmustu