Tahamine7341 Melekkkkkygt ya diz üstü aldim gidemedim 1 hafta oldu yırtıldı giyerken yarım boyla cok fark var mıdır acaba
Melekkkkkygt Tahamine7341 yani benim bacak boyum uzundur kasıklardan bir karis asagi geliyor iyice cekince ama kayiyor tabi arada .
Tahamine7341 Serklajligebelik kac aylıksız bende aylardır diz altı giyiyorum üste mi geçsem diye düşündüm
[silindi] Melekkkkkygt merhaba yazın nasıl giyiyorsunuz. Ben 14 haftalık hamileyim, iş yerimdeuzun süre oturduğum için akşama.dogru baldirda ağrı oluyor boyum da çok uzun. Sanırım varise meyilliyim. Agirlasmam yaz ayını bulacak ve giymek istiyorum 😪
Melekkkkkygt Valla ben 11 gundur giyyorum riskli gebeyjm hastanede yatiyorum suan ilacin birini kestikleri icin giydirdiler o kadar uzun sure giymedim oyle