Yeniiianneee Merhaba kızlar bugün 34+4 oldum ve ilk defa nst ye girdim ilkinde doktorum bebeğin hareketi az yemek ye şu iç tekrar gir gel dedi yaptım 2. De bebeğin kalbi hızlı atıyor seni bu şekilde eve yollayamam serum takılsın sonra tekrar nst dedi bu sefer yani 3. Nst de tamam serumdan sonra durum iyi dedi bebeğin hareketinde azalma olursa gel yoksa 2 hafta sonra göreyim dedi ama ben biraz pimpirik oldum ilk gebeligim bebeğime bişey olacak diye korkuyorum böyle bir şey yaşayan var mı
Nazli-61 Yeniiianneee korkma canım ciddi sorun teşkil eden birşey olsaydı doktorun göndermezdi eve rahat ol sen hareketlerini takip et ☺️ aynıyız bu arada bende 34+4 ☺️
deryaumay20 Yeniiianneee korkma canım kendini ve bebeği strese sokma haftan küçük değil o kadar endişelenme ☺️
Nevaninannesi Yaseminnvr Yeniiianneee Bana da uyanık olduğun her saatte hareket hissetmeliain, günde 15-16 kez hissetmelisin dedi. 38. Haftamdayım belki ondandır.
prensesovam Yeniiianneee bende bu hafta aynı şeyi yaşadım ilkinde bişey yemediğim bebeğin hareketleri azdı tekrar nst istedi tabi bu sefer tatlı bişeyler yiyip girdim normal dedi eve yolladı korkulacak bir durum değil bende tedirgin oldum ilkinde ama şuan çok iyiyiz şükür hareketli baya
Yaseminnvr Stres yapma canım hareketlerini izle 2 saatte 10 kere hareket etmesi lazım takip et içine sinmezse acile git
Tahamine7341 Yaseminnvr valla kuzum benim doktorum perinatolog her muayenede söylüyor 12 saatte 10 hareket diye 2 saatte 10 hareket cok nadirdir ya🙈
Yeniiianneee deryaumay20 inşallah canım doktor bir hafta küçük hesapla 33+4 olarak diyor o yüzden haftası çokta büyük gelmiyor gözüme 40 hafta olarak düşününce
Yeniiianneee prensesovam benim ikinci nst de kalp atışı yüksek 160 180 lerde seni bu şekilde yollamam serum takılsın tekrar nst bakılsın dedi
Mrvctn Normal tam dinletememiş olabilir, Stres yaparsanız bebeğe yansır, yapmamaya çalışın. Çok yorulacak hareket etmeyin haftanıza uygun hareketlere bakın videolarına evde sakince yapın ve insrah suresını dinleyin hep.. sağlıkla kucağınıza alın