Eda_11 umycnr94 merhaba canım.ben 18+3 hamileyim. Bende yaşadım o durumu. Doktoruma söylediğimde normal olduğunu rahime baskı olduğundan kaynaklı büyümesinden kaynaklı olurmuş. Kafanıza takmayın bol bol uzanıp dinlenin. Doktorunuzada danışın genede.
Yenibirannee umycnr94 8+1 evet bende yaşıyorum kasiklarimda ve belimde ağrı özellikle cok ayakta duramıyorum ilk gebeligimde de olmustu o sekilde bi sorun olmadigini normal olduğunu söylemişti doktorum
Kubroli Evet canım arada karnımda sızı şeklinde bi ağrı oluyor fakat normalmiş ınsllah saglıkla kucağımıza almak nasıp olsun🤲🏻
umycnr94 Eda_11 mümkün olduğunca iş yaptikca uzanıyorum ama 6 yaşında da oğlum var kendimi sorguluyodum açıkçası benmi çok ayakta kaldimda oluyor diye için rahatladı saolun kızlar teşekkür ederim 🙏🤰
umycnr94 iremugurluoglu yok hayır sadece adet olaamadgim için hafif bı şişkinlik var bebek henüz fasulye kdr bebekten dolayı oldgunu düşünmüyorum 🙂