Elif1907 Selam kızlar 33+6dayiz göbek çevresi ölçümü 2-3 hafta geri çıkıyor, doktorum suyu ve kan akışı iyi olduğu için korkmaya gerek yok dedi ama insan ister istemez tedirgin olabiliyor.. Başına böyle bir şey gelen var mı?
Nazli-61 Elif1907 33+2 de gittim bendede çıktı 2 hafta gerilik bakalım önümüzdeki kontrolde ne olmuş durum 🙇🏻♀️
Elif1907 Btlklnc sizinki kaç hafta geride çıkıyor 🥺 ben Google’dan baktım da 2 hafta ve üzeri olanların detaylı takibi gerekiyormuş 🙈🙈
Btlklnc Elif1907 2 hafta gerılık var karın bas boy 28. Haftadan beri var. Suan 34 . Haftdayız . Perinatolojıye gidiyorum ıkıncı sefer detaylı ultrason yaptı bebegın suyu kan akısı iyi cok sukurr fakat yavas kılo alıyor muhtemelen erken dogum olacak 37. Haftada alacaklar herhalde
Mommy61 Btlklnc sağlıkla kucağımıza alırız da happykids de görüşürüz inşallah güzel güzel şeyler için 😁
Elif1907 Btlklnc benim doktorumda öyle dedi kuzum 37′de alacak gibiler kan sulandırıcı iğneye basladik..
Elif1907 Nazli-61 sanırım aynı haftalarda çıkıyor bu gerilik ya, sende iğneye başladılar mi canım ? Ben hem coraspirin içiyorum hemde iğneye başladık
Nazli-61 Elif1907 yok canım doktorum idrar kan ve doping ultrasona yönlendirdi ordaki doktor baktı bebek kordon kan akışında bi sorun yok dedi diğer değerlerim de temiz çıktı doktor genetiktir dedi bişey vermedi ama eve gönderdi 1 ay sonra kontrole çağırdı 🤔
Elif1907 Nazli-61 benimki de haftalık çağırmaya başladı, suyu ve kan akışı iyi dedi her hafta bakmamız gerekiyormuş artık aradaki farki kapatamayiz günlük yavaş yavaş büyüteceğiz dedi de bakalım bu hafta neler diyecek😔😔
Nazli-61 Elif1907 sıkma canını takip altında tutulman iyi hemde hafta hafta sende haberdar olursun bebeğinden için rahat eder sağlıklı olsunlar da gerisi hiç önemli değil kiloluymuş zayıfmış bizimde bebeklerimiz minik olacak demek annesi ☺️
Elif1907 Nazli-61 öyle tabiki canım, sağlıklı olsunlar da dünyaya gelen büyüyor bir şekilde.. Teşekkür ederim motivasyonun için canım 💙 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🧿